Monday, September 6, 2010

Fashion bullshit

Mai nou nu mai e la moda sa te asortezi... cureaua cu bashchetii sau orice alta combinatie. Deci daca te imbraci la plesneala, de fapt esti la moda.
Lumea ar zice ... moooaaa ce tare!!!
Pai cum o fi sa nu mai fie nevoie sa deschid ochii dimineata, nu ma mai spal pe fatza (ca sa ma revergorez :)), ma infig direct in dulapu' de haine si.... minune: sunt la moda - vrei nu vrei!!!
Si totusi, nu e asa simplu.
Adica... putina imaginatie: pantofi negri, ciorapi albi, pantaloni trei sferturi, tricou (de puta madre:)), cravata si bluza de trening = la moda?!? WTF???
Inseamna ca toti cocalarii sunt la moda??? pai ce-am facut dom'le???
Ma rog, eu imi vad de treaba mea.
Nu m-a interesat niciodata daca sunt in pas cu moda, poate uneori m-am nimerit, dar total accidental.

No comments:

Post a Comment