Sunday, December 12, 2010

Frustrari

Mi-e rusine da... nu prea!
Mi-e rusine sa-mi expun frustrarile, da nu prea! De ce mi-ar fi? Doar traim in Romania si asta presupune muuuulte frustrari.
Am ajuns la un nivel la care daca scriu mi s-a intamplat ceva rau... si nu e bine. Doar ca e singurul mod in care se vede ca ma deranjeaza/impresioneaza ceva.
In ultimul timp m-a impresionat/DERANJAT lejeritatea cu care suntem prostiti si mentinuti intr-o stare de "asta e".
Se taie salariile... asta e!
Se taie pensiile... asta e!
Se taie alocatiile... asta e!
Se scumpeste mancarea... asta e!
Cresc accizele... asta e!
Se scumpeste combustibilul... asta e!
Da cand o sa zicem "asta e" pentru ceva pozitiv??? gen "cresc salariile...pensiile...alocatiile...romania devine exportator...romania iese din criza...romania e in crestere economica...romania isi aduce acasa oamenii plecati la munca ???"
"Speri mata da speri degeaba"... am 25 de ani, se presupune ca sunt tanar, da sunt batran rau! Nu mai apuc vremurile dupa care tanjesc.
E greu in Romania...
Nu ma plang, nu ma plang pentru mine personal, peste mine sunt multe procente (%) din populatia romaniei care o duc mult mai prost, dar e trist ce se intampla.
Asta e tare:

http://www.guv.ro/

No comments:

Post a Comment